Veelgestelde vragen omtrent het beleid van Muntstad tijdens het coronavirus

Hieronder zijn de veel gestelde vragen m.b.t. de showroom, de verkoop, de werkplaats en de online mogelijkheden te lezen omtrent de maatregelen en richtlijnen tijdens het coronavirus. Mocht uw vraag niet beantwoord zijn? Vul de velden onderaan deze pagina in en wij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk geholpen wordt. 

Showroom

Volgens de nieuwe maatregelen mogen wij u vanaf 3 maart 2021 op afspraak weer in onze showrooms verwelkomen. Belangrijk om te weten is dat onze showrooms volgens alle geadviseerde voorzorgsmaatregelen zijn ingericht om zo uw gezondheid te beschermen. Zo zullen wij u contactloos begroeten, wordt er in het hele pand een mondkapje gedragen, tenminste 1,5 meter afstand gehouden en kunt u uw handen ontsmetten bij de ingang. Wij nodigen u daarom graag uit om op een veilige manier een van onze showrooms te komen bezoeken. Een showoomafspraak kunt u gemakkelijk maken via deze pagina.

Let op: De showroomafspraken dient u minimaal 4 uur van te voren te maken.

Wij willen u graag weer ontvangen in onze showrooms! Op deze pagina vind u de actuele openingstijden van onze vestigingen/showrooms. 

Bent u verkouden, heeft u andere klachten of komt u uit een risicogebied? In deze gevallen kunt u via deze pagina contact met ons opnemen en uw afspraak eenvoudig verplaatsen. Wij helpen u dan graag op een later moment.

Ja, proefritten op afspraak zijn mogelijk. Voordat wij de door u gewenste auto meegeven voor een proefrit, wordt deze schoongemaakt. Zo maakt u zorgeloos een proefrit in uw nieuwe Audi, Volkswagen, Volkswagen bedrijfswagen, SEAT of ŠKODA. Heeft u interesse in een nieuwe Muntstad auto? Maakt dan snel een afspraak via deze pagina en misschien rijdt u binnenkort al in uw nieuwe auto!

Vanuit Muntstad houden we de ontwikkelingen rondom het coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen we de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Wij hanteren daarom dan ook de volgende voorzorgsmaatregelen:

  • De protocollen omtrent het handenwassen wordt door ons personeel strikt opgevolgd;
  • Bij eventuele klachten verzoeken wij iedereen om thuis te blijven;
  • Wij schudden tijdelijk geen handen meer met onze bezoekers;
  • Alle aanwezigen in de publieke binnenruimtes dragen mondkapjes;
  • Wij houden gepaste afstand - minimaal 1,5 meter - als wij met u in gesprek zijn;
  • Wij hanteren een maximaal aantal bezoekers van 2 per showroom. Indien de showroom bestaat uit verschillende verdiepingen is het mogelijk om twee bezoekers per verdieping te kunnen ontvangen;
  • Wij hebben tijdelijk geen koopavonden meer;
  • Wij beschikken over desinfectiemiddelen bij de ingang van onze showroom;
  • Onze werkplekken zijn heringericht waardoor we in alle situaties minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar kunne houden;
  • Wij geven de voorkeur aan pinbetalingen. Bij contante betaling kunt u het geld op de balie neerleggen, waarna onze collega het geld pakt zonder direct contact;
  • Wij maken de auto's van binnen regelmatig schoon;
  • Er zijn voldoende huurauto’s beschikbaar die tegen betaling aangeboden kunnen worden als vervangend vervoer.

 

Verkoop

Indien u reeds een aflevering van uw auto gepland heeft staan, zal onze verkoopadviseur contact met u opnemen om de mogelijkheden af te stemmen en verdere afspraken met u te maken.

De levering van de auto is afhankelijk van de datum van bestelling. Voor meer informatie over de levering van uw nieuwe auto vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen via 030 – 2969000. Dan kunnen wij de exacte leverdatum aan u doorgeven.

Bij Muntstad is er heel veel mogelijk! Zo ook het online kopen van een auto. Op deze pagina vind u al de belangrijkste informatie en de veelgestelde vragen m.b.t. het online bestel proces. 

Werkplaats

Ja, dat kan zeker. Onze werkplaatsen zijn gewoon open voor reparaties en onderhoudsbeurten. Wenst u een afspraak te maken in onze werkplaats? Dit kan gemakkelijk via deze pagina

Ja, dit is mogelijk. In de tijd dat uw auto in onze werkplaats staat, kunt u gebruik maken van ons uitgebreide pakket aan vervangend vervoer. Zo kunt u kiezen voor een leenauto, een fiets of een E-bike. De voertuigen die gebruikt worden voor vervangend vervoer worden grondig gereinigd voorafgaand aan de inzet. 

Het is mogelijk om tijdens de reparatie/het onderhoud van uw auto in de vestiging te wachten to deze klaar is. Ook kunt u gebruik maken van vervangend vervoer. 

Ja, het is mogelijk uw afspraak te verzetten naar een ander moment. Wenst u uw werkplaatsafspraak te verzetten, neem dan contact met ons op via 030-6997740. Wij willen graag met u opzoek gaan naar een moment dat voor u het beste uitkomt!

De werkplaatsen zijn geopend op de reguliere openingstijden. De openingstijden vind u op deze pagina.

Online mogelijkheden

Wij begrijpen het volledig als u het niet prettig vind om in deze tijd het huis uit te gaan. Daarom staan wij ook online voor u klaar. Wij zijn online te bereiken via de volgende online kanalen:

  • Skype;
  • FaceTime;
  • WhatsApp (-en videobellen);
  • Telefonisch;
  • Via de mail.

U kunt via deze pagina uw gegevens achterlaten en de keuze maken hoe u wenst gecontacteerd te worden door ons.

Uw vraag nog niet beantwoord? Stel hem hier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.