Pon Dealer & Muntstad
gaan samen verder

Meer info

Werkplaatsbezoek

Bij ons kunt u telefonisch of via de site van Muntstad een werkplaatsafspraak plannen. Het kan zijn Op basis van wat u schikt en de beschikbaarheid van onze werkplaats, kiest u de vestiging en datum. Hiervoor hebben wij uw naam, adres, telefoonnummer, mailadres en uiteraard het kenteken van uw auto nodig. Als deze gegevens al bij ons beschikbaar zijn controleren wij ze met u en vullen ze waar nodig aan. Als u nog niet bekend bent als klant bij ons, gebruiken wij uw gegevens uit de landelijke database. Die gegevens controleren wij daarna met u en zetten ze daarna in onze planning.

Onze medewerkers bereiden uw werkplaatsbezoek voor aan de hand van de gegevens die wij hebben gekregen. Als er toch nog vragen zijn, dan bellen wij u om dit te bespreken.

Haal en Breng Service of Shuttle Service

Als u gebruik maakt van de Haal en Breng of Shuttle Service geven wij de afgesproken datum en tijdstip, naam, adres en kenteken door aan onze eigen chauffeurs. Dan kunnen zij zorgen dat u op de plaats van bestemming komt en aan het einde van de dag weer herenigd wordt met uw eigen auto. Aan het einde van deze dag verwijderen wij deze gegevens als we plaats maken voor de planning van de volgende dag.

Extra voor leaserijders

Sommige leasemaatschappijen bieden de mogelijkheid om via een hen een afspraak bij ons te plannen. In dat geval ontvangen wij uw gegevens en afspraakdetails van de leasemaatschappij, zodat we de afspraak kunnen voorbereiden en uitvoeren.

Terwijl uw leaseauto bij ons in de werkplaats staat hebben wij contact met uw leasemaatschappij over de werkzaamheden aan de auto, op basis van uw kenteken.

Schadeherstel

Als uw auto in onze schadeherstel werkplaats staat, dan onderhouden wij contact met u en informeren, als het niet anders is afgesproken, uw verzekeraar over de omvang van de schade en de afhandeling van de facturatie.