Veelgestelde vragen omtrent het beleid van Muntstad tijdens het Coronavirus

Hieronder zijn de veelgestelde vragen te lezen omtrent onze maatregelen tijdens het Coronavirus. De vragen zijn opgesplitst in verkoop en onderhoud & reparatie. 

Verkoop

Ik heb een mooie auto gezien waar ik geïnteresseerd in ben, alleen ik wil niet naar de showroom komen. Zijn hier oplossingen voor? 

  • Ja, u kunt hier een videogesprek aanvragen waarbij wij een virtuele tour door en om de auto geven. Daarnaast bieden wij proefritten op locatie aan. Hierbij komt een verkoopadviseur de auto naar u toe brengen en kunt u een proefrit maken.

Ik wil advies voor private lease, maar ik wil niet naar de showroom komen. Zijn hier oplossingen voor? 

  • U kunt ons bereiken via WhatsApp, telefoon of een videogesprek. Laat hier uw gegevens achter hoe u graag de uitleg wilt ontvangen en wij nemen contact met u op.

Hoe zorgen jullie voor een veilige omgeving voor klant en medewerker? 

  • Om het risico te beperken geven wij geen handen meer en houden wij gepaste afstand. Daarnaast volgen wij strikte protocollen van Pon voor de hygiëne van medewerkers en de werkruimtes. Lees hier verder over onze maatregelen.

Ik heb een auto gezien en ik wil graag een proefrit zonder bij jullie in de showroom te komen, kan dit? 

Mijn nieuwe auto wordt binnenkort afgeleverd, maar ik kan of wil niet naar de showroom komen. Kan deze afspraak verplaatst worden? 

  • Dat is geen probleem. Neem contact met ons op via 030 – 2929000 en wij zullen een nieuwe afspraak met u inplannen.

Komt mijn bestelde auto nog op de afgesproken datum binnen? 

  • Aangezien dit afhankelijk is van de datum dat u uw auto heeft besteld vragen wij u contact op te nemen via 030 – 2929000. Dan kunnen we voor u specifiek kijken wanneer de auto gepland staat.

Wat zijn de openingstijden van de showroom?

Onderhoud en reparatie

Kan ik mijn auto nog steeds laten repareren of de APK laten uitvoeren? 

  • Onze werkplaatsen zijn open en wij hanteren aangescherpte maatregelen voor de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers. Lees hier verder over onze maatregelen. Daarnaast bieden wij een haal- en brengservice voor uw auto waarbij een collega uw auto komt ophalen voor onderhoud of reparatie en uw auto na onderhoud of reparatie weer wordt thuisgebracht.

Ik heb momenteel een afspraak ingepland staan voor onderhoud. Gaat dit nog steeds door? 

  • Ja, alle afspraken die ingepland staan gaan door. Mocht dit veranderen, nemen wij persoonlijk contact met u op. 

Ik heb momenteel een afspraak ingepland staan voor onderhoud, maar ik kan of wil niet naar de werkplaats toe gaan. Kan ik dit verzetten?

  • Ja, dit kan. Neem contact met ons op via 030 – 2929000 en dan bespreken wij de mogelijkheden.

Wat zijn de openingstijden van de werkplaatsen? 

Uw vraag nog niet beantwoord? Stel hem hier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.