Veelgestelde vragen omtrent het beleid van Muntstad tijdens het coronavirus

Hieronder zijn de veel gestelde vragen te lezen omtrent onze maatregelen tijdens het coronavirus. De vragen zijn opgesplitst in verkoop, onderhoud & reparatie en magazijn 

Verkoop

Ja, u kunt hier een videogesprek aanvragen waarbij wij een virtuele tour door en om de auto geven. Daarnaast bieden wij proefritten op locatie aan. Hierbij komt een verkoopadviseur de auto naar u toe brengen en kunt u een proefrit maken.

U kunt ons bereiken via WhatsApp, telefoon of een videogesprek. Laat hier uw gegevens achter hoe u graag de uitleg wilt ontvangen en wij nemen contact met u op.

Ja, dit is mogelijk. Wij bieden proefritten aan huis. Hierbij komt een verkoopadviseur met de auto naar keuze naar uw huis. De auto kunt u rustig bekijken om daarna een proefrit te maken. De auto wordt gereinigd voordat u een proefrit kan maken. Laat hier uw gegevens achter en wij nemen contact met u op om uw proefrit in te plannen.

Indien u reeds een aflevering van uw auto gepland heeft staan, zal uw verkoopadviseur contact met u opnemen om de mogelijkheden af te stemmen.

Aangezien dit afhankelijk is van de datum dat u uw auto heeft besteld vragen wij u contact op te nemen via 030 – 2969000. Dan kunnen we voor u specifiek kijken wanneer de auto gepland staat.

Onze showrooms zijn gesloten. Wel is het mogelijk om te videobellen met onze verkoopadviseurs en zijn wij ook bereikbaar via mail, telefoon of WhatsApp. Op https://www.muntstad.nl/vestigingen treft u alle informatie aan.

Onderhoud en reparatie

Onze werkplaatsen zijn open en wij hanteren aangescherpte maatregelen voor de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers. Lees hier verder over onze maatregelen.

Ja, alle afspraken die ingepland staan gaan door. Mocht dit veranderen, nemen wij persoonlijk contact met u op.

Ja, dat is mogelijk. U kunt deze zelf maken in onze werkplaatsplanner of u kunt ons bellen via 030-6997740

Ja, dit kan. Neem contact met ons op via 030-6997740 en dan bespreken wij de mogelijkheden.

Ja, alle werkplaatsen zijn geopend. Als u een werkplaatsafspraak wilt maken, kijk dan in onze werkplaatsplanner. Hier kunt u zelf een afspraak plannen. 

De werkplaatsen zijn op de reguliere tijden open. Op https://www.muntstad.nl/vestigingen ziet u de actuele openingstijden.

U kunt zeker terecht in onze schadewerkplaats.

Ja, dit is mogelijk binnen de geldende Corona richtlijnen. U kunt ook gebruik maken van ons vervangend vervoer. 

Natuurlijk kunt u gebruik maken van ons uitgebreide pakket aan vervangend vervoer. Zo kunt u kiezen voor een leenauto, een fiets of een E-bike. In verband met de veiligheid van u en onze medewerkers is onze haal- en brengservice tijdelijk niet beschikbaar.

Om het risico te beperken geven wij geen handen meer en houden wij gepaste afstand. Daarnaast volgen wij strikte protocollen voor de hygiëne van medewerkers en de werkruimtes. Lees hier verder over onze maatregelen.

Magazijn

Dat kan zeker. Afhalen van bestellingen mag binnen de huidige richtlijnen. Dit gaat dan over onderdelen, banden etc. 

Uw vraag nog niet beantwoord? Stel hem hier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.